© Diapix - J. Halaska

Tagged: 

This topic has 3 voices, contains 3 replies, and was last updated by  Mats 386 days ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Author Posts
Author Posts
August 10, 2012 at 2:38 pm #679

Valentina

Hej!
Nu har jag gått igenom proceduren att installera från Amazon och det fungerar bra.
Frågan är nu, hur loggar jag in? Vilka inloggningsuppgifter skall jag använda?

August 13, 2012 at 8:08 am #681

Infact

Hej!

Har du provat de som står under “Important settings to change after the AMI instance has started”?

October 23, 2016 at 8:18 am #2010

lalle

Hej,
när jag installerat den senaste utgåvan på en lokal PC (ver 1.0.9.Beta) med dess wizard så verkar allt fungera utan problem. Men när jag startar programmet via firefix och ska logga in så godkänns inte ‘admin’ / ‘admin’ som inloggnings-credentials.

Vad ska jag göra för att komma vidare? Jag är INTE tekniskt kunnig, utan har följt instruktionerna för den färdiga wizard som gäller (inkl mysql etc. som ite fanns installerat tidigare – och inga parametrar ändrades av mig under installationen)

tack för hjälpen /L

August 29, 2017 at 9:02 am #2154

Mats

Ber dig kontakta Anders Flodell på Vetenskapsrådet, anders.flodell@vr.se – han kan detta med installering av Infactverktyget på egen dator.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Reply To: Inloggning?
Your information:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

SNH

SNH - Samverkan för Nätbaserad Högskoleutbildning
Högskolan i Gävle, Learning Center
801 76 Gävle
Telefon: 026-64 87 00
E-post till snh.se

Infact.se

Epost till webbredaktör
forskning.se logotyp hig.se logotyp

SNH ansvarar för webbplatsen Infact.se. Användarforum drivs i samarbete med Högskolan i Gävle.